torsdag 30 juli 2009

blir kidnappad till Varberg i en vecka! ;O

Hellu :)
Chattar med karin i ena änden ^^
Jo, det där med varberg...
Jag ska bo i en jävla husvagn i nästan en vecka (!?)
MEN! jo, MEN vi ska till Ullared ! :D ett stort, stort, stort +!!! Detta kommer ta hårt på mig.. Bo i en husvagn med ALEXANDER! :O Vi som knappt kan vara sams i huset ?! Haha, va "lugnt" det kommer att bli :D mehehehehehehehehehehehehehehe, kanske ska ta med flugsmällarn? Jo, DET skulle kanske skrämma bort alexander några centimeter.. ? hmm... Jo, det skulle nog funka.. :) Jag vill vara hemma och häsla på spökena med karin! :'( Med bullar (vanilj) och mjölk som vapen! Passa er när jag kommer tillbaka! ;) haha! jo, en av våra sjuka idéer XD elr min, rättare sagt ^^ maha, nej, nu ska jag gå ner och äta kvällsmat och se på något programm tror ja :)


nn ,


ska fan försöka blogga iaf XD (Y) :D HEJDÅ!

1 kommentar:

  1. BULLLLLLAR & MJÖLK, here we come!
    iaf när du kmr tillbaka XD
    KOM TILLBAKA! :O

    SvaraRadera