onsdag 22 juli 2009

Mascara

Tänkte tipsa lite om mascara :) Jag har tre stycken som jag använder och har använt. Just nu använder jag bara en för att de andra två är slut.. Den som jag använder nu heter Volume express turbo boost, mascara. Och den är verkligen jättebra :) Sen har jag en annan som heter Great lash, mascara. Den använder jag ibland, den är jättebra på att separera. Den tredje som jag använder heter Extra volume collagene. Den har jag inte använt på länge för att den är slut, men jag ska snart köpa :) Men den som jag gillar bäst är Volume express turbo boost mascara för att den både separerar bra och ger mycket volym :) Great lasch separerar bra men ger inte mycket volym. Extra volume (vad jag minns, har inte använt den på ett tag) ger mest volym (myyycket volym) men separerar inte så bra. Detta är bara mina åsikter, ni kanske tycker helt annat ;) Kanske borde skriva vad det är för märke på dem? ^^
Great lash, mascara - MAYBELINE
Extra-volume collagene - L'ORÉAL
Volum' express turbo boost, mascara - MAYBELINE

Slutresultat; (vilken jag tycker är bäst o.s.v.)
1. Volum' express turbo boost, mascara.
2. Great lash, mascara.
3. Extra - volume collagene.


Bilder kommer!

















Vad använder ni för mascara? :)

1 kommentar:

  1. åh! du tar också bara de översta ögonfransarna! :D :D :D

    // Vikkki viiire

    SvaraRadera