torsdag 16 juli 2009

jävla fucking huvudvärk :(

hej, sitter här med världens jävla fucking huvudvärk :(
och så lyssnar jag på Michael Jackson, såklart :)
mår lite bättre av honom, dämpar värken. tack :')
jag vet, idiotiskt men vafan, det hjälper :)
har inte lagt upp någon bild på bdb på länge :/
orkar typ inte ^^
jädrans jobbit äre, ibland..
jag har kommit på en sak btw, på varenda inlägg jag lagt upp är Michael Jackson med i ;o
även det här nu då ;)
haha, gillar honom :)
syns det? neeee, väl? ;)
nej, nu orkar jag inte mer! IPREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
jo tack, NU!
nu kom You're Not Alone med Michael, så nu känns det ännu bättre. tack :)
är hungrig också, ska snart se på Harper's Island och äta macka :) gottgott.
har spelat in på boxern så har två nya avsnitt att se :D :D
perfect! nu är huvudvärken snart borta! :)
goodigood.
ska kolla in Tyras blogg också, den är jättebra! kolla in den vettja ;)
http://www.tyras.se/



nn ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar