lördag 1 augusti 2009

VIKTIG INFORMATION! :D

hehe, jo hej :)
DET BLIR INGET VARBERG! (om dom nu kan hålla de dom säger för en gångs skull -.-)
istället blir det Skara Sommmmmmarland :)
Men är det så värst kul där? :/
Hopppppas det :}
MEN! vi ska inte åka förrens typ ons-tors elr ngt :)
SÅ JAG VILL VARA MED NÅGRA IMORGON! snälla?
jagvilljagvilljagvill!
några som hakar på? :)
Huppas det asså :P
JAG VET ATT JAG SKRIVER SKITDÅLIG BLOGG! Men just nu är jag mig själv :)
Johodå, jag skriver det som kommer och jag tänker inte så mkt på det ;P
Det bara kommerkommerkommer :D
och nU! mina damer och herrar är jag pigg som in i helvete för jag vaknade inte förrens 12 idag! :D så vad ska jag göra nu? tänkte sätta på ng bra film kanske? elr pussla, jo jag har ingen aning :P ALLA ÄR TRÖTTA UTOM JAG?! :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D funderar på att nörda Need for speed carbon.. JÄDRANS KUL DET! :D NUUU ska jag göra mig iordning för kvällen sen ska jag hitta på ngt ;D BYE!



TJJJIIIIHHHOOOOLAAABBAAALLLOOOBAAA! :D

nn ,

1 kommentar:

  1. hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa, DU SKA RIDA MED/PÅ (XD) MIG! SEN BLIRE NADIAS PLACE TONIGHT! :D:D:D:D


    KAAAAAAAAAAABOOOMA!

    SvaraRadera