fredag 24 juli 2009

Boda borg :)

Hejsan, hejsan :)
Sitter här och har världens värk i fötterna, jädrar vad det blev spring på boda borg ;) Så jeeeedra kul! :) har inte varit där på ett år, så det var jättekul. Har tittat på tågtider i augusti för jag och mina kompisar planerar att åka dit innan skolan börjar ;) Frågar är om man får... mamma? (a) ;) hoppashoppashoppas! BBBBEEEAAAATTT IIITTTT! - michael jackson :)
åh! föresten! jag hittade VÄRLDENS SNYGGASTE BILD PÅ MICHAEL JACKSON! :D michaelmichaelmichael :'( ♥ detta blir ett kort inlägg, är trött som fasen. så det sista jag gör idag? glor på bilden tills jag somnar, okej, kanske inte rikigt ^^ men jag ska lyssna på michael iaf :')♥




godnatt allesammans! :)




btw.. är jag den enda som är galen i Michael? XD
NI MÅSTE FRÅGA FÖR ATT FÅ SE BILDEN! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar