måndag 20 juli 2009

Clearasil

Vad använder ni för att hålla er hy ren?
Jag har använt Clearasil i typ 1 snart 2 år, och det funkar prima på mig (y)
MEN (Tony Irving kom in där) om man missar att använda den i typ 5-7 dagar så bryter helvetet ut! :O Okej, kanske inte helvetet men.. vad ska man säga? men man har inte så ren hy efter det ^^ Jag var i norrköping en vecka och glömde använda clearasil, när jag kom hem så såg det förjävligt ut..
Så det misstaget gör jag inte igen, för det tog flera veckor innan det var okej igen. Jag har fortfarande lite kvar. Men jo, testa den för det funkar vekligen. Hoppas jag inte skrämde er med min "historia." haha ;)


1 kommentar:

  1. jag sköljer rent ansiktet med nån ACO tvål och sen använder jag nått klet som kallas Duac. Använder jag det varje kväll, så har jag inga finnar kvar :P
    Men jag pallar inte xD

    //vikki viire ;D

    SvaraRadera