onsdag 29 juli 2009

Göteborg med Victoria :)

Hejsan, hejsan :)
Lyssnar på Michael, ovanligt? oh no :)
Idag skulle jag egentligen ha varit på liseberg med familjen och Victoria, men det gick ju åt helvete. VARENDA (och då menar jag verkligen varenda) p-plats var upptagen, alla lisebergs parkeringar var FULLA + att det var drygt 3 köer IN och varje kö var ungefär 300 m lång (?!) Fy i helvete var sura vi blev, det är ju inte speciellt kul att gå på liseberg och vänta i minst 1 timme på varenda åk-attraktion -.- Nej, så vi åkte till Nordstan ist och spelade laserdome ng annanstas i Gbg. Så de blev bra iaf! :) Men ack, liseberg :/ Men vi ska iaf åka senare, när högsäsongen är över.. Jag fick mig ett köp också (Y) ska lägga upp massa bilder sen :)
Efter vi hämtat Ludde och kört hem Vicki gick jag upp och satte på mig mjukis och tvättade bort sminket, gjorde en ansiktsmask, hämtade en bok och satte mig i sängen. GÖR GÖTT! :D så nu känner jag mig freeesch :) gött det där med mask ;D haha, + att vi mötte en galen tysk lastbilschaufför ;O Vicki och Alexander visade en fin hälsning också :) hahah! tack för en ganska lyckad resa till Gbg :)<3>





Mys med Katarina von Bredow; knapp lovlig och godis :)


Hittade denna på bik-bok :)
gillagillagilla :)

2 kommentarer:

  1. minbokminbok :o är den bra? ;D
    haha,hääääärligt med laserdome!
    antar att du ägde upp alla med din fega spelning as usaul X'D

    duu följde nääsntan mina mys tips ;)
    den där med bokläsningen :D:D:D
    grattis nathalie gustafsson till priset för bästa följaren till karin nordström, även kallad ''the princess of the world'' imitation ;p

    jag har fyndat 3 filmer idag, inte bara du som fyndat serru, ohnej ;D
    jag köpte pretty woman, dirty dansing och satc filmen! satc= sex and the city, if you don't know that ;)

    men go jul

    SvaraRadera
  2. hahah, tyskens min XD

    förbannat att folk ska komma till Liseberg när det är så varmt och molnigt! >.<

    Jag gick och la mig vid 1, halv 2..
    Kommer inte ihåg något efter 9, så
    jag har inte en aning om jag gjorde ;D

    Bokläsning är (y)

    Nä, nu är det sent igen :P

    Natti natti och glad påsk!

    SvaraRadera