söndag 2 augusti 2009

En fullspäckad dag! (:

Hejsan :)
Just nu är jag hemma hos mormor och chattar med Karin & Nadia. Gårdagen var priiima! :)
jättejättejätte kul var det, elr ja, det tyckte iaf jag ;)
Först blev det rida hemma hos Karin, efter det göra sig iordning (som tog sin tid ^^, maha) åka in med moppen till mld hem till Nadia :) Sen stack vi (d.v.s jag, Karin, Maria, Nadia och Marcus) till börsen där jag, Karin & Nadia delade på en kycklingsallad (Y) mummmmms på den ;P
Sen cyklade Marcus hem och vi gick tillbaka till Nadia där vi åt lite mummmma :)
Vi var hos Nadia till typ 12 sen åkte vi hem till Karin igen :) Vi bäddade "jätttttesmart" på höbalarna XD hmfpt.. inte bra alls vill säga ^^ men det var jättemysigt & vi pratade om allt möjligt (; men vi sov inte precis så gott ^^ menmen, sen på morgonen så blev det kladdkaka till frukost, mums ;p Sen red vi ut i lite mer i en timme :) DET VAR GÖR GÖTT! :D och roligt ;) haha, soptunnor -.- hehhe ;) Nej, nu ska jag gå ner och poppa popcorn tror ja ;) sen blir det nog film :) åh! jag älskar filmen Spirit :} den är så fin! Så jag lägger upp en låt till den :)
hare bra! :)


nn ,






heeeelt osminkade (Y) XD












1 kommentar:

  1. ddet dygnet var underbart! :'D
    roligaste på länge faktiskt :)
    kändes bra att prata om allt möjligt ^^

    måste verkligen hända oftare såna här dagar! :D
    Ir hur?! :D:D

    SvaraRadera