fredag 7 augusti 2009

Hemma

hej! :)
nu är jag hemmmmma, från tre väldigt roliga dagar! :)
Skara Sommarland var askul! Inte fullt så mycket folk, så det var prima (y)
Nu längtar jag till Liseberg ist! :) Det är faktiskt roligare där :P finns MYCKET mer att åka.
Det var gött mysigt att sova i husvagn iaf, men bara man fick sova i sängarna ;D
Men jag hatar ändå att campa -.- antingen finns det ingen varmvatten så man kan tvätta ansiktet, bara iskallt elr så finns det bara kokhett i duschen och man kan inte justera värmen :S DET VAR ASDÅLIGT! :@ uscha på det! Jag ska lägga in massa bilder också :)
Så det blir världens bildspeeeeeel! :D kul? njae, kanske inte? elr ? JAG TJATAR! XD
och nu ska jag ta en godisbitttteee :P
HADE!

nn ,









okej, säg inget ;O









äpple är gott.
sscchhhhttteeeekkkk
på vägen hem :}

1 kommentar:

  1. "det är inte som du tror!" hahah ;D Blä för att campa.. vi får starta anit-camping klubb! ^^ kram<3

    SvaraRadera