tisdag 4 augusti 2009

hellllllousan! :)
lyssnar på "Get Off My Back" från filmen Spirit, den är det tummenupppå!
hmfpt.. idag? jo, jag har packat inför Skara. Jag hoppas innerligt på att det kommer bli kul där, för att det tydligen inte var så mycket folk där nu! :) så hoppashopppas, INGA KÖER!
det är egentligen det värsta med Liseberg, Skara Sommarland o.s.v KÖER! dem är det tummennerpå! usch, nej. Man ska bara kunna gå rakt igenom och åka omochom igen! :D
det skulle sittta prima :) Men då kommer den där biten med husvagn och Alexander... Vi KANSKE håller sams, det mesta av tiden.. Jag hoppas snarare.. Hehe, :)
nej, nu kanske jag ska nörda The Sims 2 - Arbetsliv som jag lånat från Karin? Mehehe, ^^
hej hopp, nu ska jag nörda lite tv-shop! XD elr nej, förresten! ^^


nn ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar