tisdag 30 juni 2009

Don't Stop Til You Get Enough '

tjenare :)
sitter här och lyssnar på Michael Jackson - Don't Stop Til You Get Enough.
en av mina favorit låtar med MJ, den är så jävla skön!
diggar för fulla muggar :) (y)
det är så himla hemskt att han är död :( michaelmichaelmichael...
don't stop til you get enough! :')
okej, vad som händer idag?
jo, fram till 8 gör jag absoluuut ingenting :)
jädrans gött det med, bara slappa.
men sen blire rida med karin :)
väldigt mysigt dedär.
mycket skönare att rida när det är svalare, annars blir det jävligt hettttttt.
elr ja, det blir det ju annars också men ;)
haha, snart ska jag gå ner och sno lite jordgubbar och vattenmelon :)
fifan va gotttt.
oh! nu kom Your Not Alone med Michael :')
den är så jävla fin! :'')
jag gillar Ben också, den är också fin.
tjo, nu ska jag dra mig. gosa lite med sötaste bella.
hon är konstigt nog ganska lugn nu för tiden, beror nog på värmen.



You are not alone, I am here with you.

Michael J. Jackson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar